Cariere

CON-A este o afacere de familie, alături de care se pot obține rezultate extraordinare! Datorită ritmului alert de dezvoltare, serviciile noastre s-au diversificat, permițându-ne oferim angajaților noștri posibilități reale de evoluție profesională, într-un cadru variat. 

De-a lungul celor peste 34 de ani de activitate am demonstrat lucrăm cu profesionalism și excelență, așa răsplătim seriozitatea și implicarea activă în tot ceea ce înseamnă CON-A! 

Poziții disponibile

Inginer executie CCIA – studenti an IV si absolventi licenta /master)

  • Departament: DE EXECUȚIE

    Şantiere în ţară

Obiectiv:

Coordonarea și urmărirea desfășurării lucrărilor în vederea respectării termenelor limită.

Descrierea rolului:

Departament: Execuție

Locație: șantierele CON-A din țară

Sarcini și atribuții specifice postului:

  • Supraveghează  şi coordonează toate activităţile desfăşurate, în vederea execuţiei şi livrării proiectului în cele mai bune condiţii;
  • Supraveghează respectarea normelor tehnice, a tehnologiilor specifice, la standardele din  construcţii;
  • Asigură cu materialele necesare formaţiile de lucru;
  • Asigură desfăşurarea în condiţii normale a inspecţiilor şi încercărilor;
  • Verifică modul de efectuare a marcajelor
  • Respectă proiectul şi detaliile de execuţie;
  • Prin intermediul personalului responsabil asigură evidenţa utilajelor pe şantier şi urmăreşte modul de utilizare, păstrare şi verificare a acestora;
  • Identifică neconformităţile produselor, darea în consum, în fazele de lucrare şi faza finală;
  • Asigură nivelul de calitate corespunzător cerinţelor cu respectarea reglementărilor  tehnice şi a clauzelor contractuale;
  • Îşi însuşeşte fişele şi proiectele tehnologice, procedurile de realizare a lucrărilor, planurile de verificare a execuţiei, proiectele de organizare a execuţiei lucrărilor;
  • Respectă standardele de calitate ale companiei.

Cerințe

  • absolvent / student în an terminal / masterand al FACULTĂȚII DE
    CONSTRUCTII CIVILE, INDUSTRIALE ȘI AGRICOLE;
  • cunoștinţe utilizare computer: MS Office, Autocad;
  • limba engleză, germană sau franceză constituie un avantaj;
  • capacitate de adaptare la program prelungit;
  • capacitate de organizare și viteză de reacţie la solicitări;
  • seriozitate şi confidenţialitate;
  • atitudine pro-activă, spirit de echipă și analitic;
  • abilități de comunicare;
  • carnet conducere cat. B;
  • disponibil la deplasări in țară;

Oferim

  • Pachet de beneficii complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor angajaților. 
  • Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri
  • 7Card
  • Bookster
  • Parteneriat bancar
  • Dezvoltare profesională (program de mentorat, cursuri).

 

Mai multe detalii: tel. +40 (725) 346 024

 

 

Ingineri ofertare/decontare CCIA/IMC/IUDR – studenti an IV / absolventi

  • Departament: TEHNIC

    Sibiu

Descrierea rolului:

Responsabilități:
• Vei întocmi dosarul de ofertare / decontare în strânsă legătură cu managerul de contract, precum și diverse situații de lucrări în conformitate cu stadiul fizic al proiectului.
• Vei monitoriza progresul proiectului atât de la birou cât și cu vizite pe șantierul alocat și vei colecta documentația necesară decontării pe etape.

  • Analizarea documentatiei tehnice primite pentru a elabora devizele necesare in conformitate cu cerintele proiectelor;
  • Intocmirea antemasuratorilor si a devizelor preliminare in functie de documentatia primita;
  • Colaborarea cu proiectantii pentru verificarea si ajustarea listelor de cantitati;
  • Obtinerea ofertelor de pret de la furnizori si producatori pentru materialele si echipamentele necesare proiectelor noastre;
  • Elaborarea centralizatoarelor de costuri si devizelor generale pentru diferitele faze ale proiectelor;
  • Actualizarea si gestionarea situatiilor de lucrari si a contractelor pentru proiectele in derulare conform legislatiei in -vigoare.

Cerințe

Așteptăm să ne cunoaștem și să facem echipă, dacă:
• dezvoltarea personală este printre valorile tale
• dorești să lucrezi cu o echipă de oameni tineri, deschiși, deosebiți
• activitatea de ofertare / decontare îți este potrivită
• înțelegi principiile de bază ale managementului de proiect
• cunoști limba engleză la nivel mediu (vorbit și scris)
Căutăm…
absolvent(ă) / student(ă) în an terminal / masterand(ă) profil CCIA/ /IUDR/Inginerie economică în Construcții
cunoștinţe utilizare computer: MS Office
limba engleză nivel mediu
capacitate de adaptare la program prelungit
capacitate de organizare și viteză de reacţie la solicitări
seriozitate şi confidenţialitate
atitudine pro-activă, spirit de echipă și analitic
abilități de comunicare
disponibil(ă) la deplasări în țară.

Oferim

  • Pachet salarial complex, care recompensează rezultatele (include prime ocazionale, prime de recomandare, tichete de masă, bonusuri de mobilitate dacă e cazul, cazare la Sibiu).
  • Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri (clinici, magazine, etc).
  • 7Card, Bookster.
  • Parteneriat bancar.
  • Dezvoltare profesională.

 

Contact pentru mai multe detalii: +40 (725) 346 024

Responsabil SSM Sibiu/santiere

  • Departament: DE EXECUȚIE

    Şantiere în ţară Sibiu

Obiectiv:

Activități specifice de SSM și PSI în Sibiu și la șantiere.

Descrierea rolului:

Locație: Sibiu / Șantiere
Departament: SSM
Responsabilități:

  • activități specifice SSM în cadrul șantierelor
  • controlul și urmarirea modului în care se aplica reglementarile legislative în vigoare privind Protecția Muncii și PSI;
  • aplicarea planului de intervenție în vederea Prevenirii și Stingerii Incendiilor pentru șantierul alocat;
  • aplicarea programului de măsuri pentru Protecția Muncii și PSI;
  • acordarea de consultanță departamentelor, celor care coordonează diferite departamente din cadrul organizației cu privire la reglementările legislative în vigoare și normele privitoare la Protecția Muncii, Prevenirea și Stingerea Incendiilor;
  • asigurarea instruirii și informării personalului tehnico-administrativ și de execuție in probleme de Protecția Muncii, Prevenirea și Stingerea Incendiilor prin cele două forme de instructaj;
  • declararea, cercetarea, înregistrarea și tinerea evidentei accidentelor de munca si a bolilor profesionale;
  • elaborarea de instrucțiuni proprii de securitate a muncii împreună cu birourile operative de specialitate pentru toate utilajele;
  • elaborarea, împreună cu conducerea societății, a listei cu dotarea echipamentelor de protecție și de lucru a salariaților;
  • coordonarea serviciilor externe, ocazional.

Cerințe

  • minimum 1 an de experiență în domeniu;
  • disponibilitate pentru activitate în șantiere (pe teren);
  • studii tehnice (medii sau superioare)
  • formare minimă necesară: cursul de specialist SSM – 80 ore (certificat); cunoștințe excelente de legislație de SSM;
  • cursul de evaluator de riscuri este un avantaj;
  • capacitatea de adaptare a prevederilor generale de protecție a muncii la specificul activităților din firmă;
  • adaptabilitate la situații neprevăzute;
  • cunoștinte și metode de investigare a accidentelor, noțiuni de bază de medicina muncii, agenți de risc;
  • gândire și capacitate de analiză și sinteză;
  • discernământ și capacitatea de a rezolva problemele;
  • putere de decizie și asumarea responsabilității;
  • spirit de ordine și disciplină;
  • ușurintă în comunicare, abilități pentru lucrul in echipă;
  • permis de conducere cat. B;
  • de preferat cu domiciliul în Sibiu / împrejurimi;
  • disponibilitate la deplasări / relocări ocazionale.

Oferim

  • Pachet salarial complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților (include prime ocazionale, tichete de masă / bonus de mobilitate, după caz).
  • Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri (clinici, magazine, etc).
  • 7Card, Bookster, coffee-corners
  • Parteneriat bancar.
  • Dezvoltare profesională.

Responsabil Mecanizare

  • Departament: MECANIZARE, TRANSPORT SI ADMINISTRARE BUNURI

    Sediu Central Sibiu

Obiectiv:

Coordonare Mare Mecanizare (macarale, nacele, autocamioane, autospeciale etc).Inspector RSVTI în cadrul departamentului Mecanizare și în raport cu normele SSM.

Descrierea rolului:

Locație: sediu CON-A din Șelimbăr

Departament: Mecanizare, Administrare Bunuri și Transport

Tip contract: full time

Specificul activității:

  • Mentenanță și utilizare Parc Auto CON-A
  • Coordonare mare mecanizare :
    • Macarale
    • Nacele de lucru la înălțime, platforme speciale de lucru la înălțime
    • Autocamioane și autospeciale
    • Transport marfă/Transport persoane cu tiruri, microbuze de persoane și microbuze mixte
    • Autoturisme
  • Responsabil RSVTI, alături de serviciul extern.

Cerințe

Pregătire şi experienţă:

  • De bază: Facultate tehnică de Inginerie sau similar,
  • De specialitate: Studii postuniversitare sau cursuri de specialitate în domeniu.
  • Experiență: preferabil peste 3 ani.

Competenţe:

  • Cunoştinţe de management organizaţional, planificare organizaţională, planificare şi execuţie (planificare strategică, tehnici de planificare a resurselor, tehnici de leadership, metode de producţie);
  • Cunoştinţe tehnice din domeniul electric și mecanic;
  • Cunoştinţe despre standardele de asigurarea calităţii, tipuri de proceduri şi contracte de achiziţie pentru materiale, echipamente şi facilităţi;
  • Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională – limba engleză și/sau germană – la un nivel mediu – avansat (scris, citit, vorbit);
  • Cunoştinţe de utilizare a calculatorului, telefonului, faxului şi copiatorului;
  • Operarea cu baze de date (Office, Excel) şi pachete de programe specifice domeniului;
  • Permis de conducere: Cat. B.

Abilităţi:

  • Exprimare verbală şi scrisă la un nivel superior; transmiterea corectă a informaţiilor;
  • Coordonarea eficientă a unor activităţi complexe;
  • Raţionament deductiv şi raţionament inductiv;
  • Prioritizare, planificare şi organizare; management eficient al timpului;
  • Capacitate de sinteză şi de analiză, judecată rapidă;
  • Capacitate generală de adaptare şi învăţare;
  • Organizare spaţială;
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
  • Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere.
  • Prezenţă agreabilă, disponibilitate pentru program prelungit.

Oferim

Pachet de beneficii complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților, prime de performanță anuale, prime de recomandare etc.).
Posibilitatea de a performa într-un mediu de muncă dinamic cu proiecte care oferă dezvoltare și stabilitate profesională.
Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri, 7Card, Bookster, coffee-corners.
Parteneriat bancar.
Dezvoltare profesională.

Detalii suplimentare la tel. 0725 346 024.

 

 

Arhitect Sibiu/Cluj/Timisoara

  • Departament: CONDESIGN

    Birou CON-A Cluj-Napoc Sediu Central Timisoara

Obiectiv:

Realizarea proiectelor de arhitectură.

Descrierea rolului:

Obiectivul acestui rol e realizarea în cadrul echipei a proiectelor ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂de arhitectură, fazele : concept, SF, DTAC, PT-DE, în corelare cu specialitățile rezistență și instalații.

Cerințe

Echipa CONDESIGN va prospera alături de colegi arhitecți, dinamici, entuziaști și talentați pentru a contribui la proiectele de arhitectură și ︋︃︊︉︃︂︃︊​︋︃︆︃​︁︁︎︍​︊︅️︈​︊︂︁︈︄︁︁︆︆︇︃︌urbanism.

Activitatea echipei e optimă alături de colegi cu…
– abilități de proiectare 3-D, abilități tehnice
– cunoștinte avansate ArchiCad, Revit
– punctualitate și capacitate de a respecta termenele
– creativitate, dorință de perfecționare continuă
– capacitate de organizare, atenție la detalii, responsabilitate
– cunoștințe de legislație în domeniu
– disponibilitate la deplasare în teren pentru culegerea informațiilor necesare realizării proiectelor și participarea la faze determinante
– dorința de a-și urma pasiunea pentru arhitectură pe termen lung, alături de noi.

Oferim

Mediu de muncă dinamic, în care profesionalismul e respectat: https://condesign.ro/acasa/servicii/despre-noi/#echipa
Proiecte de mare anvergură, care oferă dezvoltare durabilă și stabilitate profesională, implicare directă în procesul de creație: https://condesign.ro/portofoliu/
Pachet de salarial și de beneficii complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților, 7Card, Bookster, Coffee corners, parteneriat bancar.

Detalii: tel. 0725 346 024

cariere@cona.ro

Instalator pentru șantiere

  • Departament: CON-A MEP

    Şantiere în ţară

Obiectiv:

Realizarea, întreținerea și repararea instalațiilor sanitare, de încălzire și de ventilație
  • Montarea sistemelor de instalații sanitare și de încălzire:
    • Instalarea conductelor de apă, gaz și canalizare, precum și a echipamentelor specifice (boilere, centrale termice, calorifere, pompe etc.).
    • Montarea rețelelor de ventilare și climatizare în conformitate cu planurile și specificațiile proiectului.
  • Asigurarea funcționării eficiente și sigure:
    • Testarea sistemelor pentru a verifica dacă funcționează corect și dacă sunt etanșe (de exemplu, testarea presiunii în conducte).
    • Identificarea și repararea eventualelor scurgeri, defecte sau probleme de funcționare.

Descrierea rolului:

Departament: MEP

Activități:
-execuție de lucrări de instalatii sanitare, HVAC, incendiu, termice în baza documentațiilor tehnice și a instrucțiunilor primite
-realizarea de reparații, modificări la lucrările existente conform documentației tehnice

Cerințe

Calificat în profesia de instalator

Cu experiență sau fără experiență

Din Sibiu sau împrejurimi

Disponibil pentru activitate pe șantiere în țară

Serios, responsabil

Atent la detalii

Capabil să lucreze în echipă

Oferim

Pachet de beneficii, bonus de mobilitate, cazare, transport
Posibilitatea de a performa într-un mediu de muncă dinamic cu proiecte care oferă dezvoltare și stabilitate profesională.
Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri.
Parteneriat bancar.

Detalii: tel. 0725 346 024

cariere@cona.ro

Beneficiile oferite

healthcare-svg

Asigurare medicală

discount-svg

Reduceri la diferite produse și servicii oferite de comercianții parteneri

health-svg

7Card

open-book-svg

Bookster

upgrade-svg

Dezvoltare profesională (programe de practică, internship, mentorat, cursuri)

bank-svg

Parteneriat bancar

Program de Internship

Are ca obiectiv familiarizarea studenților cu domeniul construcțiilor: 

  • Potrivit pentru studenții din anii 2, 3 și 4 de la CCIA, CFDP; 
  • Se desfășoară pe o perioadă de cel mult 3 luni. 
Lucrărilor de extindere a Aeroportului Internațional Sibiu - CONA

Principiile CON-A

icons8-loyalty-100-svg

Loialitate și corectitudine

Acționăm în mod profesional și corect în raporturile interne și externe ale companiei. Suntem loiali organizației și persoanelor cu care lucrăm.
agreement-svg

Exigență profesională ​

Aspecte care ne caracterizează: rigurozitate, abordarea metodică a acțiunilor asumate, pasiune, dăruire, responsabilitate, deschiderea spre nou, viziune către viitor, informare și perfecționare continuă a cunoștințelor profesionale.
quality-svg

Calitate și performanță

Țintirea spre performanță ce vizează produse, tehnici, tehnologii, procese, management organizatoric și de urmărire, sunt acțiuni care pot maximiza așteptările clienților în termeni de prestații și de siguranță.
adaptation-svg

Adaptare

Facem față schimbărilor impuse de diferite situații - asimilarea unor soluții și procese tehnologice noi, cerute de clienți și în documentațiile de execuție.