Cariere

CON-A este o afacere de familie, alături de care se pot obține rezultate extraordinare! Datorită ritmului alert de dezvoltare, serviciile noastre s-au diversificat, permițându-ne oferim angajaților noștri posibilități reale de evoluție profesională, într-un cadru variat. 

De-a lungul celor peste 35 de ani de activitate am demonstrat lucrăm cu profesionalism și excelență, așa răsplătim seriozitatea și implicarea activă în tot ceea ce înseamnă CON-A! 

Poziții disponibile

Manager de proiect

  • Departament: TEHNIC

    Şantiere în ţară Sibiu

Obiectiv:

Management de proiect în construcții civile și industriale.

Descrierea rolului:

Locație: sediu Sibiu

Departament: Tehnic

Tip contract: Full time

Rolul:

Managerul de proiect reprezintă interfața între beneficiar și antreprenor general, în toate problemele legate de derularea contractului;

  • Verifică urmărirea proiectului, a obiectivelor și construcțiilor în perioada de desfășurare a execuției, privind încadrarea acestora în clauzele contractuale;
  • Se implică direct în evaluarea și selecția potențialilor furnizori externi de servicii;
  • Emite cereri de ofertă către subantreprenorii de specialitate;
  • Analizează și verifică obligațiile contractuale pe care le are compania, privind derularea contractelor;
  • Acordă asistență tehnică directorului tehnic adjunct, în vederea luării unor decizii eficiente, privind proiectele in lucru;
  • Întocmește, verifică toate situațiile de lucrări executate și urmărește plata acestora la termenele convenite pentru obiectivele (șantierele) aflate în responsabilitatea sa;
  • Urmărește și verifică încheierea de contracte cu subantreprenorii și antreprenorii de specialitate, furnizorii de materiale și/sau echipamente prin intermediul departamentului juridic;
  • În baza măsurătorilor, întocmește și predă lunar, directorului Tehnic și departamentului Contabilitate, documentele privind situația financiară a contractului;
  • Urmărește încadrarea în fișele limită de resurse și ia deciziile care se impun;
  • Participă la întâlnirile operative din santier și întocmește/verifică minutele ședințelor.

Cerințe

  • Absolvent al Facultății de Construcții specializările CCIA sau IMC;
  • Experiență în management de contract: 1-3 ani;
  • Disponibilitate pentru deplasări la șantierele alocate;
  • Cunoștințe de limba engleză cel puțin de nivel mediu;
  • Capacitate de organizare și viteză de reacție la solicitări;
  • Seriozitate și confidențialitate;
  • Atitudine proactivă, spirit de echipă și atentie la detalii;
  • Abilități foarte bune de comunicare și relaționare;
  • Permis de conducere cat.B.

Oferim

Pachet salarial care include:

  • Participare la cheltuilelile de cazare;
  • Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale;
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri;
  • 7Card, Bookster, free coffee corners;
  • Parteneriat bancar;
  • Dezvoltare profesională (programe de practică, internship, mentorat, cursuri).

Vă invităm să ne contactați pe adresa cariere@cona.ro sau la numărul de telefon +40 (725) 346 024.

Inginer executie CCIA – studenti an IV si absolventi licenta /master)

  • Departament: DE EXECUȚIE

    Şantiere în ţară

Obiectiv:

Coordonarea și urmărirea desfășurării lucrărilor în vederea respectării termenelor limită.

Descrierea rolului:

Departament: Execuție

Locație: șantierele CON-A din țară

Sarcini și atribuții specifice postului:

  • Supraveghează  şi coordonează toate activităţile desfăşurate, în vederea execuţiei şi livrării proiectului în cele mai bune condiţii;
  • Supraveghează respectarea normelor tehnice, a tehnologiilor specifice, la standardele din  construcţii;
  • Asigură cu materialele necesare formaţiile de lucru;
  • Asigură desfăşurarea în condiţii normale a inspecţiilor şi încercărilor;
  • Verifică modul de efectuare a marcajelor
  • Respectă proiectul şi detaliile de execuţie;
  • Prin intermediul personalului responsabil asigură evidenţa utilajelor pe şantier şi urmăreşte modul de utilizare, păstrare şi verificare a acestora;
  • Identifică neconformităţile produselor, darea în consum, în fazele de lucrare şi faza finală;
  • Asigură nivelul de calitate corespunzător cerinţelor cu respectarea reglementărilor  tehnice şi a clauzelor contractuale;
  • Îşi însuşeşte fişele şi proiectele tehnologice, procedurile de realizare a lucrărilor, planurile de verificare a execuţiei, proiectele de organizare a execuţiei lucrărilor;
  • Respectă standardele de calitate ale companiei.

Cerințe

  • absolvent / student în an terminal / masterand al FACULTĂȚII DE
    CONSTRUCTII CIVILE, INDUSTRIALE ȘI AGRICOLE;
  • cunoștinţe utilizare computer: MS Office, Autocad;
  • limba engleză, germană sau franceză constituie un avantaj;
  • capacitate de adaptare la program prelungit;
  • capacitate de organizare și viteză de reacţie la solicitări;
  • seriozitate şi confidenţialitate;
  • atitudine pro-activă, spirit de echipă și analitic;
  • abilități de comunicare;
  • carnet conducere cat. B;
  • disponibil la deplasări in țară;

Oferim

  • Pachet de beneficii complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor angajaților. 
  • Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri
  • 7Card
  • Bookster
  • Parteneriat bancar
  • Dezvoltare profesională (program de mentorat, cursuri).

 

Mai multe detalii: tel. +40 (725) 346 024

 

 

Ingineri ofertare/decontare CCIA/IMC/IUDR – studenti an IV / absolventi

  • Departament: TEHNIC

    Sibiu

Descrierea rolului:

Responsabilități:
• Vei întocmi dosarul de ofertare / decontare în strânsă legătură cu managerul de contract, precum și diverse situații de lucrări în conformitate cu stadiul fizic al proiectului.
• Vei monitoriza progresul proiectului atât de la birou cât și cu vizite pe șantierul alocat și vei colecta documentația necesară decontării pe etape.

  • Analizarea documentatiei tehnice primite pentru a elabora devizele necesare in conformitate cu cerintele proiectelor;
  • Intocmirea antemasuratorilor si a devizelor preliminare in functie de documentatia primita;
  • Colaborarea cu proiectantii pentru verificarea si ajustarea listelor de cantitati;
  • Obtinerea ofertelor de pret de la furnizori si producatori pentru materialele si echipamentele necesare proiectelor noastre;
  • Elaborarea centralizatoarelor de costuri si devizelor generale pentru diferitele faze ale proiectelor;
  • Actualizarea si gestionarea situatiilor de lucrari si a contractelor pentru proiectele in derulare conform legislatiei in -vigoare.

Cerințe

Așteptăm să ne cunoaștem și să facem echipă, dacă:
• dezvoltarea personală este printre valorile tale
• dorești să lucrezi cu o echipă de oameni tineri, deschiși, deosebiți
• activitatea de ofertare / decontare îți este potrivită
• înțelegi principiile de bază ale managementului de proiect
• cunoști limba engleză la nivel mediu (vorbit și scris)
Căutăm…
absolvent(ă) / student(ă) în an terminal / masterand(ă) profil CCIA/ /IUDR/Inginerie economică în Construcții
cunoștinţe utilizare computer: MS Office
limba engleză nivel mediu
capacitate de adaptare la program prelungit
capacitate de organizare și viteză de reacţie la solicitări
seriozitate şi confidenţialitate
atitudine pro-activă, spirit de echipă și analitic
abilități de comunicare
disponibil(ă) la deplasări în țară.

Oferim

  • Pachet salarial complex, care recompensează rezultatele (include prime ocazionale, prime de recomandare, tichete de masă, bonusuri de mobilitate dacă e cazul, cazare la Sibiu).
  • Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri (clinici, magazine, etc).
  • 7Card, Bookster.
  • Parteneriat bancar.
  • Dezvoltare profesională.

 

Contact pentru mai multe detalii: +40 (725) 346 024

Responsabil SSM Sibiu/santiere

  • Departament: DE EXECUȚIE

    Şantiere în ţară Sibiu

Obiectiv:

Activități specifice de SSM și PSI în Sibiu și la șantiere.

Descrierea rolului:

Locație: Sibiu / Șantiere
Departament: SSM
Responsabilități:

  • activități specifice SSM în cadrul șantierelor
  • controlul și urmarirea modului în care se aplica reglementarile legislative în vigoare privind Protecția Muncii și PSI;
  • aplicarea planului de intervenție în vederea Prevenirii și Stingerii Incendiilor pentru șantierul alocat;
  • aplicarea programului de măsuri pentru Protecția Muncii și PSI;
  • acordarea de consultanță departamentelor, celor care coordonează diferite departamente din cadrul organizației cu privire la reglementările legislative în vigoare și normele privitoare la Protecția Muncii, Prevenirea și Stingerea Incendiilor;
  • asigurarea instruirii și informării personalului tehnico-administrativ și de execuție in probleme de Protecția Muncii, Prevenirea și Stingerea Incendiilor prin cele două forme de instructaj;
  • declararea, cercetarea, înregistrarea și tinerea evidentei accidentelor de munca si a bolilor profesionale;
  • elaborarea de instrucțiuni proprii de securitate a muncii împreună cu birourile operative de specialitate pentru toate utilajele;
  • elaborarea, împreună cu conducerea societății, a listei cu dotarea echipamentelor de protecție și de lucru a salariaților;
  • coordonarea serviciilor externe, ocazional.

Cerințe

  • minimum 1 an de experiență în domeniu;
  • disponibilitate pentru activitate în șantiere (pe teren);
  • studii tehnice (medii sau superioare)
  • formare minimă necesară: cursul de specialist SSM – 80 ore (certificat); cunoștințe excelente de legislație de SSM;
  • cursul de evaluator de riscuri este un avantaj;
  • capacitatea de adaptare a prevederilor generale de protecție a muncii la specificul activităților din firmă;
  • adaptabilitate la situații neprevăzute;
  • cunoștinte și metode de investigare a accidentelor, noțiuni de bază de medicina muncii, agenți de risc;
  • gândire și capacitate de analiză și sinteză;
  • discernământ și capacitatea de a rezolva problemele;
  • putere de decizie și asumarea responsabilității;
  • spirit de ordine și disciplină;
  • ușurintă în comunicare, abilități pentru lucrul in echipă;
  • permis de conducere cat. B;
  • de preferat cu domiciliul în Sibiu / împrejurimi;
  • disponibilitate la deplasări / relocări ocazionale.

Oferim

  • Pachet salarial complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților (include prime ocazionale, tichete de masă / bonus de mobilitate, după caz).
  • Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri (clinici, magazine, etc).
  • 7Card, Bookster, coffee-corners
  • Parteneriat bancar.
  • Dezvoltare profesională.

Inginer ofertare / Tendering Engineer – Cluj

  • Departament: TEHNIC

    Birou CON-A Cluj-Napoc Cluj-Napoca

Obiectiv:

Scopul  rolului este de a pregăti și elabora oferte tehnico-economice competitive pentru licitații și proiecte de construcții. Acest rol implică analizarea documentației de atribuire, estimarea costurilor, identificarea riscurilor și optimizarea resurselor pentru a asigura o ofertă profitabilă și fezabilă din punct de vedere tehnic.

Descrierea rolului:

Responsabilități:
Vei întocmi dosarul de ofertare precum și diverse situații de lucrări în conformitate cu stadiul proiectului.
Vei monitoriza progresul proiectului și vei colecta documentația necesară ofertării.

  • Analizarea documentatiei tehnice primite pentru a elabora devizele necesare in conformitate cu cerintele proiectelor;
  • Intocmirea antemasuratorilor si a devizelor preliminare in functie de documentatia primita;
  • Colaborarea cu proiectantii pentru verificarea si ajustarea listelor de cantitati;
  • Obtinerea ofertelor de pret de la furnizori si producatori pentru materialele si echipamentele necesare proiectelor noastre;
  • Elaborarea centralizatoarelor de costuri si devizelor generale pentru diferitele faze ale proiectelor.

Cerințe

Așteptăm să ne cunoaștem și să facem echipă, dacă:
• dezvoltarea personală este printre valorile tale
• dorești să lucrezi cu o echipă de oameni tineri, deschiși, deosebiți
• activitatea de ofertare îți este potrivită
• înțelegi principiile de bază ale ofertării
• cunoști limba engleză la nivel mediu (vorbit și scris)

Căutăm…

  • absolvent(ă) profil CCIA/IUDR/Inginerie economică în construcții
  • cu sau fără experiență în ofertare în construcții
  • cunoștinţe utilizare computer: MS Office
  • limba engleză nivel mediu
  • capacitate de adaptare la program prelungit
  • capacitate de organizare și viteză de reacţie la solicitări
  • seriozitate şi confidenţialitate
  • atitudine pro-activă, spirit de echipă și analitic
  • atenție la detalii și o doză bună de răbdare
  • abilități de comunicare
  • de preferat cu carnet cat.B

Oferim

  • Pachet salarial care include bonusuri, tichete de masă
  • Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri (clinici, magazine, etc).
  • 7Card, Bookster, free coffee corner.
  • Parteneriat bancar.
  • Dezvoltare profesională.

 

Contact pentru mai multe detalii: +40 (725) 346 024 sau cariere@cona.ro.

Inginer geodez / topograf

  • Departament: DE EXECUȚIE

    Şantiere în ţară

Obiectiv:

Activitate de topometrie inginerească pe șantier.

Descrierea rolului:

Departament: Execuție

Locație: șantiere în țară

Măsurarea terenurilor şi înregistrarea limitelor şi detaliilor acestora;
Înregistrarea valorilor obţinute în teren sub formă de schiţe proprii;
Pregătirea de hărţi şi planuri ale terenului;
Elaborarea de studii iniţiale suport pentru ingineri, arhitecţi şi celor de la planificare in vederea posibilitatii de evalueare a nevoilor unui proiect;
Elaborarea de schiţe detaliate pentru a informa inginerul constructor despre teren;
Întreținerea şi administrarea bazei de date care cuprinde măsurători topografice în teren;
Urmărirea, reglementarea şi controlarea aparaturii optice şi mecanice folosite pentru măsurători în teren.

Cerințe

Studii de specialitate;
Experiență de cel puțin 1 an ca inginer geodez / topograf (topografie inginerească, nu cadastru);
E atras de activitatea de teren, e prezent, proactiv, intervine, face corecții acolo unde e cazul;
Cunoaște utilizarea echipamentelor GPS, a stațiilor totale și a altor instrumente de topografie pentru a măsura și a mapa cu precizie terenul;
Înțelege planurile și specificațiile legate de proiectele de construcție a drumurilor și autostrăzilor. Extragerea datelor din proiect si trasarea acestora cu aparatura de specialitate;

Este în permanentă legatură cu șeful de șantier în vederea asigurării suportului topografic în șantier în diferitele etape de execuție.

Pasionat de topografie inginerească, drone, scanări 3D, receptoare GNSS, stații totale, prelucrare date 2D și 3D;
Autorizarea ANCPI/OCPI constituie un avantaj;
E cunoscător al limbii engleze nivel mediu;
E posesor de permis de conducere cat.B.

Oferim

Pachet salarial motivant, bonusuri;
Posibilitatea integrării într-o echipă tânără, caracterizată prin performanță și succese dovedite;
Posibilitatea de a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți în domeniu;
Dezvoltare profesională (mentorat, cursuri);
Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale;
Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri, parteneriat bancar, 7Card, Bookster, free coffee corners.

Contact 0725 346 024
E-mail: cariere@cona.ro

Inginer / tehnician laborator (betoane)

  • Departament: CON-A PRODUCTION

    Şantiere în ţară

Obiectiv:

Asigurarea prelevării probelor în termenele ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄și condițiile rezultate din prevederile reglementărilor tehnice aplicabile, pe șantiere.

Descrierea rolului:

Departament: Laborator

Locație: șantiere

• asigură prelevarea probelor în termenele ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄și condițiile rezultate din prevederile reglementărilor tehnice aplicabile;

• verifică respectarea standardelor de calitate la turnarea betonului, pe șantiere;

• se asigură de efectuarea încercărilor la frecvența prevăzută în caietele de sarcini și Planurile de Control Calitate (PCQ) aplicabile.
• înregistrează rezultatele testelor efectuate în aplicațiile și documentele de calitate;
• prelucrează și raportează conform reglementărilor tehnice în vigoare rezultatele incercărilor și le înregistrează pe elemente, obiective sau perioade de timp.

Cerințe

• diplomă inginer/tehnician/laborant în construcții / laborant chimist / inginer constructor;
• cu experință într-un laborator sau într-o ︋︃︊︉︃︂︃︊​︋︃︆︃​︁︁︎︍​︊︅️︈​︊︂︁︈︄︁︁︆︆︇︃︌poziţie similară;
• cunoștințe de legislație, standarde și normative în domeniul construcțiilor;
• cunoștințe medii de operare PC;
• reactivitate, proactivitate, capacitate de analiză şi rezolvare a problemelor;

• disponibilitate de deplasare la șantiere, cu ocazia turnării betonului;

• permis de conducere cat. B.

 

Oferim

Pachet de beneficii (tichete de masă, bonusuri mobilitate, prime ocazionale, prime de recomandare etc.).

Telefon, laptop, mașină de serviciu pentru deplasările în interes profesional.

Susținere financiară pentru relocare.
Posibilitatea de a performa într-un mediu de muncă dinamic cu proiecte care oferă dezvoltare și stabilitate profesională.
Reduceri la servicii medicale.
Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri.
7Card, Bookster, coffee corners.
Parteneriat bancar.
Dezvoltare profesională (programe de practică, internship, mentorat, cursuri).

Contact 0725 346 024
E-mail: cariere@cona.ro

Responsabil Mecanizare

  • Departament: MECANIZARE, TRANSPORT SI ADMINISTRARE BUNURI

    Sediu Central Sibiu

Obiectiv:

Coordonare Mare Mecanizare (macarale, nacele, autocamioane, autospeciale etc).Inspector RSVTI în cadrul departamentului Mecanizare și în raport cu normele SSM.

Descrierea rolului:

Locație: sediu CON-A din Șelimbăr

Departament: Mecanizare, Administrare Bunuri și Transport

Tip contract: full time

Specificul activității:

  • Mentenanță și utilizare Parc Auto CON-A
  • Coordonare mare mecanizare :
    • Macarale
    • Nacele de lucru la înălțime, platforme speciale de lucru la înălțime
    • Autocamioane și autospeciale
    • Transport marfă/Transport persoane cu tiruri, microbuze de persoane și microbuze mixte
    • Autoturisme
  • Responsabil RSVTI, alături de serviciul extern.

Cerințe

Pregătire şi experienţă:

  • De bază: Facultate tehnică de Inginerie sau similar,
  • De specialitate: Studii postuniversitare sau cursuri de specialitate în domeniu.
  • Experiență: preferabil peste 3 ani.

Competenţe:

  • Cunoştinţe de management organizaţional, planificare organizaţională, planificare şi execuţie (planificare strategică, tehnici de planificare a resurselor, tehnici de leadership, metode de producţie);
  • Cunoştinţe tehnice din domeniul electric și mecanic;
  • Cunoştinţe despre standardele de asigurarea calităţii, tipuri de proceduri şi contracte de achiziţie pentru materiale, echipamente şi facilităţi;
  • Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională – limba engleză și/sau germană – la un nivel mediu – avansat (scris, citit, vorbit);
  • Cunoştinţe de utilizare a calculatorului, telefonului, faxului şi copiatorului;
  • Operarea cu baze de date (Office, Excel) şi pachete de programe specifice domeniului;
  • Permis de conducere: Cat. B.

Abilităţi:

  • Exprimare verbală şi scrisă la un nivel superior; transmiterea corectă a informaţiilor;
  • Coordonarea eficientă a unor activităţi complexe;
  • Raţionament deductiv şi raţionament inductiv;
  • Prioritizare, planificare şi organizare; management eficient al timpului;
  • Capacitate de sinteză şi de analiză, judecată rapidă;
  • Capacitate generală de adaptare şi învăţare;
  • Organizare spaţială;
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
  • Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere.
  • Prezenţă agreabilă, disponibilitate pentru program prelungit.

Oferim

Pachet de beneficii complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților, prime de performanță anuale, prime de recomandare etc.).
Posibilitatea de a performa într-un mediu de muncă dinamic cu proiecte care oferă dezvoltare și stabilitate profesională.
Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri, 7Card, Bookster, coffee-corners.
Parteneriat bancar.
Dezvoltare profesională.

Detalii suplimentare la tel. 0725 346 024.

 

 

Arhitect Sibiu/Cluj/Timisoara

  • Departament: CONDESIGN

    Birou CON-A Cluj-Napoc Sediu Central Timisoara

Obiectiv:

Realizarea proiectelor de arhitectură.

Descrierea rolului:

Obiectivul acestui rol e realizarea în cadrul echipei a proiectelor ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂de arhitectură, fazele : concept, SF, DTAC, PT-DE, în corelare cu specialitățile rezistență și instalații.

Cerințe

Echipa CONDESIGN va prospera alături de colegi arhitecți, dinamici, entuziaști și talentați pentru a contribui la proiectele de arhitectură și ︋︃︊︉︃︂︃︊​︋︃︆︃​︁︁︎︍​︊︅️︈​︊︂︁︈︄︁︁︆︆︇︃︌urbanism.

Activitatea echipei e optimă alături de colegi cu…
– abilități de proiectare 3-D, abilități tehnice
– cunoștinte avansate ArchiCad, Revit
– punctualitate și capacitate de a respecta termenele
– creativitate, dorință de perfecționare continuă
– capacitate de organizare, atenție la detalii, responsabilitate
– cunoștințe de legislație în domeniu
– disponibilitate la deplasare în teren pentru culegerea informațiilor necesare realizării proiectelor și participarea la faze determinante
– dorința de a-și urma pasiunea pentru arhitectură pe termen lung, alături de noi.

Oferim

Mediu de muncă dinamic, în care profesionalismul e respectat: https://condesign.ro/acasa/servicii/despre-noi/#echipa
Proiecte de mare anvergură, care oferă dezvoltare durabilă și stabilitate profesională, implicare directă în procesul de creație: https://condesign.ro/portofoliu/
Pachet de salarial și de beneficii complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților, 7Card, Bookster, Coffee corners, parteneriat bancar.

Detalii: tel. 0725 346 024

cariere@cona.ro

Instalator pentru șantiere

  • Departament: CON-A MEP

    Şantiere în ţară

Obiectiv:

Realizarea, întreținerea și repararea instalațiilor sanitare, de încălzire și de ventilație
  • Montarea sistemelor de instalații sanitare și de încălzire:
    • Instalarea conductelor de apă, gaz și canalizare, precum și a echipamentelor specifice (boilere, centrale termice, calorifere, pompe etc.).
    • Montarea rețelelor de ventilare și climatizare în conformitate cu planurile și specificațiile proiectului.
  • Asigurarea funcționării eficiente și sigure:
    • Testarea sistemelor pentru a verifica dacă funcționează corect și dacă sunt etanșe (de exemplu, testarea presiunii în conducte).
    • Identificarea și repararea eventualelor scurgeri, defecte sau probleme de funcționare.

Descrierea rolului:

Departament: MEP

Activități:
-execuție de lucrări de instalatii sanitare, HVAC, incendiu, termice în baza documentațiilor tehnice și a instrucțiunilor primite
-realizarea de reparații, modificări la lucrările existente conform documentației tehnice

Cerințe

Calificat în profesia de instalator

Cu experiență sau fără experiență

Din Sibiu sau împrejurimi

Disponibil pentru activitate pe șantiere în țară

Serios, responsabil

Atent la detalii

Capabil să lucreze în echipă

Oferim

Pachet de beneficii, bonus de mobilitate, cazare, transport
Posibilitatea de a performa într-un mediu de muncă dinamic cu proiecte care oferă dezvoltare și stabilitate profesională.
Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri.
Parteneriat bancar.

Detalii: tel. 0725 346 024

cariere@cona.ro

Inginer ofertare instalatii mecanice – junior

  • Departament: CON-A MEP

    Sibiu

Obiectiv:

Realizarea activității de ofertare în domeniul  instalațiilor mecanice.

Descrierea rolului:

Vei întocmi dosarul de ofertare precum și diverse situații de lucrări în conformitate cu stadiul proiectului.
Vei monitoriza progresul proiectului și vei colecta documentația necesară ofertării.

    • Analizarea documentatiei tehnice primite pentru a elabora devizele necesare in conformitate cu cerintele proiectelor;
    • Intocmirea devizelor preliminare in functie de documentatia primita;
    • Colaborarea cu proiectantii pentru verificarea si ajustarea listelor de cantitati;
    • Obtinerea ofertelor de pret de la furnizori si producatori pentru materialele si echipamentele necesare proiectelor noastre;
    • Elaborarea centralizatoarelor de costuri si devizelor generale pentru diferitele faze ale proiectelor.

Responsabilitățile tale vor fi îndeplinite în perioada de integrare sub îndrumarea unui inginer cu experiență (în sistem de mentorat).

Activitatea se va desfășura în cadrul biroului MEP de la sediul  central din Șelimbăr/Sibiu.

Cerințe

Așteptăm să ne cunoaștem și să facem echipă, dacă:

  • dezvoltarea personală este printre valorile tale;
  • cariera ta e de nivel entry / mid (fără experiență sau cu puțină experiență în domeniu);
  • dorești să lucrezi cu o echipă de oameni tineri, deschiși, deosebiți;
  • ești absolvent/ă de studii superioare – profil  instalații;
  • ai cunoștinte de operare PC: Office, ACAD (cunoașterea altor programe specifice domeniului este un avantaj);
  • ai o atitudine proactivă, ai abilități bune de comunicare și ești organizat/ă (time-management);
  • cunoști limba engleză la nivel mediu (vorbit și scris).

 

Oferim

 

  • pachet salarial cu tichete de masă și bonusuri;
  • reduceri la servicii medicale, asigurări medicale;
  • reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri (clinici, magazine, etc);
  • 7Card, Bookster, free coffee-corners;
  • parteneriat bancar;
  • dezvoltare profesională (programe de practică, internship, mentorat, cursuri).

Inginer junior executie finisaje

  • Departament: DE EXECUȚIE

    Şantiere în ţară

Obiectiv:

Coordonarea și urmărirea desfășurării lucrărilor de finisaje în vederea respectării termenelor limită.

Descrierea rolului:

Departament: Execuție

Locație: șantierele CON-A din țară

Sarcini și atribuții specifice postului:

  • Supraveghează  şi coordonează toate activităţile desfăşurate în domeniul finisajelor, în vederea execuţiei şi livrării proiectului în cele mai bune condiţii;
  • Supraveghează respectarea normelor tehnice, a tehnologiilor specifice, la standardele din  construcţii;
  • Asigură cu materialele necesare formaţiile de lucru;
  • Asigură desfăşurarea în condiţii normale a inspecţiilor şi încercărilor;
  • Verifică modul de efectuare a marcajelor
  • Respectă proiectul şi detaliile de execuţie;
  • Prin intermediul personalului responsabil asigură evidenţa utilajelor pe şantier şi urmăreşte modul de utilizare, păstrare şi verificare a acestora;
  • Identifică neconformităţile produselor, darea în consum, în fazele de lucrare şi faza finală;
  • Asigură nivelul de calitate corespunzător cerinţelor cu respectarea reglementărilor  tehnice şi a clauzelor contractuale;
  • Îşi însuşeşte fişele şi proiectele tehnologice, procedurile de realizare a lucrărilor, planurile de verificare a execuţiei, proiectele de organizare a execuţiei lucrărilor;
  • Respectă standardele de calitate ale companiei.

Cerințe

  • absolvent / student în an terminal / masterand al Facultății de Construcții
  • disponibil la deplasări pe șantierele din țară;
  • cunoștinţe utilizare computer: MS Office, Autocad;
  • limba engleză, germană sau franceză constituie un avantaj;
  • capacitate de adaptare la program prelungit;
  • capacitate de organizare și viteză de reacţie la solicitări;
  • seriozitate şi confidenţialitate;
  • atitudine pro-activă, spirit de echipă și analitic;
  • abilități de comunicare;
  • carnet conducere cat. B;

Oferim

  • Pachet de beneficii complex, reduceri la servicii medicale, asigurări medicale
  • Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri
  • 7Card, Bookster, parteneriat bancar
  • Dezvoltare profesională (program de mentorat, cursuri).

 

Mai multe detalii: tel. +40 (725) 346 024

 

 

Specialist Controlling

  • Departament: FINANCIAR

    Sibiu

Obiectiv:

Monitorizarea și analiza performanței financiare a proiectelor, optimizarea costurilor și asigurarea respectării indicatorilor financiari stabiliți.

Descrierea rolului:

Departament: Financiar / Controlling

Locație: Sibiu

Tip job: Full-time

 

Responsabilități:

  • Monitorizarea și analiza costurilor proiectelor de construcții industriale;
  • Elaborarea și urmărirea bugetelor proiectelor și identificarea abaterilor;
  • Pregătirea rapoartelor financiare periodice și analiza indicatorilor de performanță;
  • Sprijinirea managementului în luarea deciziilor prin furnizarea de analize și recomandări financiare;
  • Optimizarea proceselor de controlling și implementarea unor măsuri de eficientizare a costurilor;
  • Asigurarea respectării procedurilor și normelor interne de raportare financiară;
  • Colaborarea cu echipele operaționale și de achiziții pentru alinierea strategiilor financiare cu obiectivele companiei;
  • Gestionarea cash flow-ului și identificarea riscurilor financiare ale proiectelor;
  • Contribuirea la îmbunătățirea sistemelor de raportare și a instrumentelor de control financiar.

 

Cerințe

 

  • Studii superioare în domeniul economic, financiar sau contabil;
  • Experiență de minimum 3 ani în controlling, preferabil în construcții sau într-un mediu industrial;
  • Cunoștințe solide de analiză financiară, bugetare și raportare;
  • Experiență în utilizarea sistemelor ERP și a pachetelor de raportare financiară;
  • Cunoștințe avansate de MS Excel;
  • Abilități analitice și atenție la detalii;
  • Capacitate de lucru în echipă și comunicare eficientă;
  • Orientare către rezultate.

Oferim

 

  • Pachet salarial competitiv;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și acces la traininguri specifice;
  • Mediu de lucru dinamic într-o companie de top din industria construcțiilor;
  • Posibilitatea de a contribui activ la succesul și optimizarea proiectelor companiei.

 

Dacă ești o persoană pasionată de analiza financiară și vrei să te alături unei echipe profesioniste, așteptăm cu interes CV-ul tău!

Email: cariere@cona.ro

Tel: +40 (725) 346 024

Manager proiect / Inginer decontare instalatii electrice

  • Departament: CON-A MEP

    Cluj-Napoca Craiova Sibiu Slatina

Descrierea rolului:

Locație: Cluj-Napoca, Sibiu, Craiova, Slatina
Departament: MEP

Responsabilități principale:
Urmărirea și decontarea activităților de execuție a instalațiilor electrice conform proiectelor agreate și parametrilor contractuali.
Monitorizarea progresului lucrărilor și asigurarea respectării termenelor de execuție.
Gestionarea relațiilor cu subcontractorii, furnizorii.
Pregătirea situațiilor de lucrări și decontarea acestora în conformitate cu prevederile contractuale.
Elaborarea documentației necesare pentru facturare și urmărirea plăților.
Colaborarea cu echipa de proiectare și cea de execuție pentru soluții tehnice eficiente.
Asigurarea conformității lucrărilor cu normele de siguranță și reglementările în vigoare.

Cerințe

Absolvent licențiat în Ingineria Instalațiilor în Construcții︋︃︊︉︃︂︃︊​︋︃︆︃​︁︁︎︍​︊︅️︈​︊︂︁︈︄︁︁︆︆︇︃︌
Experiență de minimum 5 ani pe management de proiect / decontare / execuție instalații electrice
Atestat ANRE nivel min. gradul II A și B
Cunoscător al limbii engleze, nivel mediu
Cunoștințe operare AutoCAD, Excel
Abilități de comunicare și relaționare
Proactivitate, spirit de echipă, atenție la detalii
Cunoașterea IntelSoft / MS Project reprezintă un avantaj
Permis de conducere cat.B
Disponibilitate pentru deplasări ocazionale.

Oferim

Pachet salarial motivant (bonusuri, tichete de masă, parteneriat bancar).
Reduceri la servicii și produse achiziționate de la comercianții parteneri.
Asigurare medicală și alte beneficii extra-salariale.
Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă.
Mediu de lucru stabil și acces la proiecte interesante.
Posibilitatea de dezvoltare profesională prin traininguri și certificări.
7Card, Bookster, free coffee corners.
Email: cariere@cona.ro
Tel. +40 (725) 346 024

Specialist coordonator Calitate in Constructii

  • Departament: DE EXECUȚIE

    Craiova

Obiectiv:

Specialistul Coordonator Calitate în Construcții are un rol esențial în asigurarea respectării standardelor de calitate, siguranță și conformitate tehnică în cadrul proiectelor de construcții. Acesta supraveghează implementarea proceselor de control al calității, coordonează activitățile de inspecție și se asigură că toate lucrările sunt realizate conform reglementărilor și specificațiilor tehnice.

Descrierea rolului:

Locație: Șantier Craiova
Tip contract: full-time

Responsabilități principale:
Verificarea conformității lucrărilor de construcții și instalații cu proiectele tehnice și standardele de calitate.
Coordonarea activităților de control al calității pe șantier pentru a asigura respectarea cerințelor tehnice și a normativelor în vigoare.
Identificarea și raportarea neconformităților, propunerea măsurilor corective și monitorizarea implementării acestora.
Colaborarea cu echipele de execuție și diriginții de șantier pentru asigurarea respectării procedurilor de calitate.
Participarea la recepția lucrărilor și întocmirea documentației specifice proceselor de verificare și validare a acestora.
Întocmirea rapoartelor periodice privind statusul calității lucrărilor și propunerea de îmbunătățiri.

Cerințe

Studii superioare (licență) în domeniul ingineriei civile/instalații pentru construcții.︋︃︊︉︃︂︃︊​︋︃︆︃​︁︁︎︍​︊︅️︈​︊︂︁︈︄︁︁︆︆︇︃︌
Atestat RTE.
Experiență de minimum 10 ani în construcții/instalații pentru construcții.
Cunoștințe solide despre legislația și standardele tehnice din domeniu.
Experiență în coordonarea echipelor și gestionarea situațiilor neconforme.
Abilități de analiză, organizare și raportare.
Cunoștințe de utilizare a software-urilor specifice pentru documentația tehnică.
Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.

Oferim

Pachet salarial complex, care recompensează rezultatele.
Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri (clinici, magazine, etc).
7Card, Bookster, free coffee corners.
Parteneriat bancar.
Email: cariere@cona.ro
Tel. +40 (725) 346 024

Specialist Planificare in Constructii

  • Departament: TEHNIC

    Şantiere în ţară Sibiu

Obiectiv:

Suntem în căutarea unui Specialist în Planificare (Construcții) – pasionat(ă) de organizare, grafice și rezultate reale în teren.
  • Ai 2-3 ani experiență în planificare cu Microsoft Project?
  • Poți transforma haosul unui șantier într-un Gantt clar și eficient?
  • Vrei să lucrezi în proiecte ambițioase și să crești profesional?

Descrierea rolului:

Elaborarea, actualizarea și menținerea graficelor de execuție pentru proiecte de construcții, utilizând Microsoft Project sau un instrument similar.
Definirea structurii WBS (Work Breakdown Structure), introducerea sarcinilor, jaloanelor și sarcinilor rezumative în programul de lucru.
Stabilirea și gestionarea relațiilor logice dintre activități (tipuri de dependențe FS, SS, FF, SF).
Identificarea și monitorizarea drumului critic și a rezervelor de timp
(float/slack).
Alocarea resurselor (forță de muncă, materiale, costuri) și monitorizarea suprasolicitărilor acestora.
Urmărirea progresului execuției lucrărilor și actualizarea graficelor în funcție de realitate (% realizat, început/terminat efectiv).
Stabilirea și gestionarea calendarului de lucru (standard, activitate, resursă).
Crearea de rapoarte și dashboard-uri pentru a sprijini luarea deciziilor și comunicarea cu partile implicate.
Colaborarea cu echipele tehnice, de execuție și management pentru corelarea planificării cu realitatea din teren.
Integrarea datelor între MS Project și alte platforme (ex: Excel).

Cerințe

Studii superioare tehnice (Construcții Civile / Inginerie / Managementul
Proiectelor).
Minim 2-3 ani experiență în planificarea lucrărilor în construcții cu MS Project
sau un instrument similar (ex: Primavera, Asta Powerproject).
Cunoștințe solide de utilizare Microsoft Project: definire sarcini, relații logice,
calendar, resurse, baseline, actualizare grafic.
Înțelegerea conceptelor de analiză valoare câștigată (EVA), drum critic, tipuri
de sarcini (fixed work/unit/duration), resurse.
Abilități avansate de utilizare Excel (formule, tabele pivot, grafice).

Excelente abilități de comunicare și prezentare a informațiilor
Atenție la detalii, orientare către rezultate și capacitate de lucru autonom.
Constituie un avantaj:
Experiență în gestionarea mai multor proiecte simultane.
Cunoștințe de Microsoft Project/Primavera P6 sau alte instrumente de planificare.

Oferim

✅ Proiecte complexe și reale
✅ Libertate în organizare
✅ Colegi faini și susținere din partea echipei
✅ Pachet salarial competitiv
Dacă ai experiență cu Microsoft Project și vrei să faci parte dintr-o echipă care chiar construiește lucruri mari, te invităm să aplici!

 

Detalii: 0725 346 024

cariere@cona.ro

Beneficiile oferite

healthcare-svg

Asigurare medicală

discount-svg

Reduceri la diferite produse și servicii oferite de comercianții parteneri

health-svg

7Card

open-book-svg

Bookster

upgrade-svg

Dezvoltare profesională (programe de practică, internship, mentorat, cursuri)

bank-svg

Parteneriat bancar

Program de Internship

Are ca obiectiv familiarizarea studenților cu domeniul construcțiilor: 

  • Potrivit pentru studenții din anii 2, 3 și 4 de la CCIA, CFDP; 
  • Se desfășoară pe o perioadă de cel mult 3 luni. 
Lucrărilor de extindere a Aeroportului Internațional Sibiu - CONA

Principiile CON-A

icons8-loyalty-100-svg

Loialitate și corectitudine

Acționăm în mod profesional și corect în raporturile interne și externe ale companiei. Suntem loiali organizației și persoanelor cu care lucrăm.
agreement-svg

Exigență profesională ​

Aspecte care ne caracterizează: rigurozitate, abordarea metodică a acțiunilor asumate, pasiune, dăruire, responsabilitate, deschiderea spre nou, viziune către viitor, informare și perfecționare continuă a cunoștințelor profesionale.
quality-svg

Calitate și performanță

Țintirea spre performanță ce vizează produse, tehnici, tehnologii, procese, management organizatoric și de urmărire, sunt acțiuni care pot maximiza așteptările clienților în termeni de prestații și de siguranță.
adaptation-svg

Adaptare

Facem față schimbărilor impuse de diferite situații - asimilarea unor soluții și procese tehnologice noi, cerute de clienți și în documentațiile de execuție.